Otsikko
Onko Pasilassa vanhoja lehtiä, joissa käsitellään Piia Ristikankaretta, tai Raisa Räisästä?

Kysytty

Onko Pasilassa vanhoja lehtiä, joissa käsitellään Piia Ristikankaretta, tai Raisa Räisästä?

Vastaus

Vastattu

Helsingin kaupunginkirjaston pääkirjastosta Pasilasta löytyy sekä vanhojen lehtien fyysisiä vuosikertoja että mikrofilmattuja sanomalehtiä, esim. Helsingin Sanomat vuodesta 1904 alkaen. Ristikankareen ja Räisäsen varsin hyvin tunnetuista katoamistapauksista on varmasti löydettävissä lukuisia artikkeleita.

Pasilan kirjasto. Lehdet, mikrofilmit, tietokoneet.