Onko mitään tietoa mistä voisin tilata Ulf Löfgren - Pieni suuri Jussikirjan?

Kysytty

Onko mitään tietoa mistä voisin tilata Ulf Löfgren - Pieni suuri Jussi -kirjan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos tarkoitat, että haluaisit ostaa kirjan omaksesi, niin valitettavasti se on loppuunmyyty, eikä sitä näytä olevan enää kustantajankaan (Tammi) valikoimassa. Huuto.netin tai vastaavan kautta saatat ehkä saada kirjan ostettua. Mikäli kirjan lainaaminen ja lukeminen riittää, niin Vanamo-kirjastoiden kokoelmissa kirjaa on useita kappaleita lainattavissa.