Lapsuuden kirjan nimi hukassa. Muistaakseni Kirjaliton kirja. Kertoo Joonaksesta (?) joka salaa syö pikkuleipiä ja hänen hiuksensa muutuivat vihreäksi tms…

Kysytty

Hei!
Lapsuuden kirjan nimi hukassa. Muistaakseni Kirjaliton kirja. Kertoo Joonaksesta (?) joka salaa syö pikkuleipiä ja hänen hiuksensa muutuivat vihreäksi tms.. Kannen reunat olivat kai peintä ruudukkoa, vihreää ja keltaista. Olisi ihanaa tietää minkä niminen kirja, jos jostain koittaisin löytää ostettavaksi itselleni :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyselimme asiaa valtakunnalliselta kirjastoammattilaisten sähköpostilistalta, mutta siellä ei kukaan tunnistanut etsimääsi kirjaa antamiesi tuntomerkkien perusteella. Muistaisikohan joku palstamme lukijoista?