Minkä ikäisille suosittelet kirjaa Ihmemies Topi, Tuulakallioniemi.

Kysytty

Hei

Minkä ikäisille suosittelet kirjaa Ihmemies Topi, Tuulakallioniemi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjassa Topi tulee kuudennelle luokalle ja häntä kiusataan erilaisuutensa vuoksi. Usein kirjan lukijat ovat päähenkilöä vähän nuorempia. Tätä voisi suositella viidennelle luokalle, mutta kyllä se käsittääkseni soveltuisi myös neljännelle tai kuudennelle luokalle lukutaidon tasosta riippuen.