Onko jotain hyviä fantasiakirja suosituksia? Ei väliä, onko miehen vai naisen kirjoittama ja onko suomalainen vai ulkomaalainen. Kunhan olisi ihan oikeasti…

Kysytty

Onko jotain hyviä fantasiakirja suosituksia? Ei väliä, onko miehen vai naisen kirjoittama ja onko suomalainen vai ulkomaalainen. Kunhan olisi ihan oikeasti hyvää luettavaa. Nyt viimeiseksi olen lukenut Sarah J. Maasin Throne of glass sarjaa ja olisi kiva lukea jotain saman henkistä.

Vastaus

Vastattu

Tässä joitakin kiinnostavia fantasiakirjoja ja fantasiakirjasarjoja, jotka ovat saman tyylisiä kuin Throne of Glass -sarja.

Abercrombie, Joe: Särkynyt meri -sarja. 1. osa: Vain puoliksi kuningas

Adeyemi, Tomi: Veren ja luun lapset -sarja

Alatalo, Katri: Käärmeiden kaupunki

Aveyard, Victoria: Hopea-sarja. 1. osa:  Punainen kuningatar

Bardugo, Leigh: Grishaversumi-sarja. 1.osa: Varjo ja riipus

Green, Sally: Savuvarkaat-sarja

Hepo-oja, Briitta: Suomea lohikäärmeille

Hobb, Robin: Näkijän taru -sarja. 1. osa: Salamurhaajan oppipoika

Maas, Sarah J.: Valtakunta-sarja. 1. osa: Okaruusujen valtakunta

Meresmaa, J. S.: Mifonki-sarja

Rogerson, Margaret: Kirjojen tytär

Rothfuss, Patrick: Tuulen nimi