Etsin yhtä kirjaa jonka haluaisin lukea uudelleen, mutta en muista sen nimeä. Kirjassa oli tyttö jonka sielun eläin oli orava ja hän ajautuu sieluneläin…

Kysytty

Etsin yhtä kirjaa jonka haluaisin lukea uudelleen, mutta en muista sen nimeä. Kirjassa oli tyttö jonka sielun eläin oli orava ja hän ajautuu sieluneläin laumaan, jossa on lohikäärme, harakka ja lepakko. Kirjasarjaan kuuluu kolme kirjaa ja kirjoittaja on suomalainen.

Vastaus

Vastattu

Etsitty kirjasarja on Annukka Salaman Faunoidit, johon kuuluvat kolme kirjaa ovat Käärmeenlumooja, Piraijakuiskaaja ja Harakanloukku.