Kuinka monta osaa Wendy ja Richard Pinin Elfquest-sarjaa on tuotu Suomeen? Milloin mahdollisesti sarjaa suomennetaan? Ensimmäinen osa, Fire and Flight, on…

Kysytty

Kuinka monta osaa Wendy ja Richard Pinin Elfquest-sarjaa on tuotu
Suomeen? Milloin mahdollisesti sarjaa suomennetaan? Ensimmäinen osa,
Fire and Flight, on suomennettu jo neljäksi ohueksi sarjakuvakirjaksi,
mutta tarinahan jatkuu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elfquest-sarjaa on suomennettu 5 osaa:
Pako tulen alta (Fire and Flight) 1990,
Ryöstöretki (Raid at Sorrow's End) 1990,
Haaste (The Challence) 1991,
Suden laulu (Wolfsong) 1993 ja
Auringon ääni (Voice of the Sun) 1993.
Kirjoja on saatavilla kirjastoista.
Kirjat on kustantanut Kustannus Jalava oy. Lisätietoja sarjan jatkosta
voit tiedustella kustantajalta: Jalava@cultnet.fi tai puh. (09)6933725.