Mistä saisin tietoa aineeseen "minä ja media" -aiheesta yleisesti, kun aiheesta piti kirjoittaa "2020 vuodelta".

Kysytty

Mistä saisin tietoa aineeseen "minä ja media" -aiheesta yleisesti, kun aiheesta piti kirjoittaa "2020 vuodelta".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksestäsi ei käy ilmi, miten laajaa kirjoitelmaa olet tekemässä. Onko kysessä kouluaine vai laajempi esitelmä? Näin ollen on vaikea arvioida, minkä tasoista tietoa etsit. Tässä kuitenkin kirjoja, joista voisi olla apua:

Johdatus uuteen mediaan, Edita, 1996// Tambini: Tulevaisuus, Helsinki media, 1999// Johdatus digitaaliseen kulttuuriin, Vastapaino, 1999// Koneihminen, kirjoituksia kulttuurista ja fiktiosta koneen aikakaudella, Atena, 1997// Hintikka: Virtuaalinen tila- julkinen olohuone, Painatuskeskus, 1994.

Kirjojen saatavuuden pääkaupunkiseudulla voit tarkistaa lähimmästä kirjastostasi tai Plussa-tietokannasta (http://www.lib.hel.fi). Jos ehdottamani aineisto ei tunnu sopivalta, niin sinun lienee syytä kääntyä lähimmän kirjaston puoleen ja etsiä sopivaa materiaalia yhdessä kirjaston henkilökunnan kanssa.