Haussa enolleni Angelica sarjan viimeinen 12 kirja, mistä sen voisi ostaa?

Kysytty

Haussa enolleni Angelica sarjan viimeinen 12 kirja, mistä sen voisi ostaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sergeanne Golonin Angelika –sarjan 12. ja viimeinen osa Angelikan voitto on ilmeistynyt Tammen kustantamana vuonna 1986. Kirjakauppojen Finnbooks –tietokannan mukaan sarjasta on tällä hetkellä saatavana vain ensimmäistä ja toista osaa, joista on otettu uudet painokset 2003. Etsin kustantajan sivuilta mainintaa, josko sarjan muistakin osista olisi suunnitelmissa ottaa uusia painoksia, mutta sellaista en löytänyt. Kysyntä saattaisi ehkä vauhdittaa tällaisiä suunnitelmia.
Myöskään haku Antikka.net:istä (http://www.antikka.net/) ei valitettavasti tuottanut tulosta, eli näyttää siltä, että etsimääsi kirjaa on tällä hetkellä hyvin vaikea saada ostetuksi mistään. Antikka.netissä on kuitenkin palvelu, jota sinun ehkä kannattaisi kokeilla. Heillä voit ilmoittaa kirjan puutelistalle, jota palvelussa mukana olevat antikvaariaatit seuraavat. Hyvä sivusto saada tietoa eri antikvariaattien tarjonnasta on myös osoittees-sa http://www.tie.to/antikvariaatit/.
Voit kokeilla myös nettihuutokauppaa, Huuto.net (http://www.huuto.net/fi/). Tällä hetkellä siellä näyttäisi olevan myynnissä muita Angelika-sarjan osia, pahaksi onneksi juuri kysymäsi silti puuttuu.
Monissa kirjastoissa kirja on lainattavissa, mutta kirjastot tietoisina uusien painosten puuttumisesta tuskin myyvät omia kappaleitaan vaikka ne alkavatkin olla lähes puhkiluettuja.