Löysin vintiltä vanhan Kyläkirjaston Kuvalehden 1901-1905 Kirja on ehjä ja hyväkuntoinen. Mikä on kirjan arvo?

Kysytty

Löysin vintiltä vanhan Kyläkirjaston Kuvalehden 1901-1905 Kirja on ehjä ja hyväkuntoinen. Mikä on kirjan arvo?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston työntekijöiden on hankala lähteä arvioimaan oikeaa arvoa vanhoille kirjoille, etenkin kirjaa näkemättä. Suosittelen, että käännytte asiantuntevan antikvariaatin puoleen. Tällöinkin kannattaa ottaa kirja mukaan, jotta kirjan arvon arvioija näkee itse kirjan kunnon.