Mistä voisi ostaa Jane Austenin Sanditonin suomenkielisen kirjan?

Kysytty

Mistä voisi ostaa Jane Austenin Sanditonin suomenkielisen kirjan?

Vastaus

Vastattu

Jane Austenin Sanditon : leikkiä ja totta ilmestyi Marja Helanen-Ahtolan suomennoksena vuonna 1977 ja uusintapainos tuli vuonna 1998. Kirja on siis sen verran vanha, että kirjakaupoista sitä ei enää saa. Etsi siis kirjaa antikvariaateista. Nettiantikvariaateista etsiminen käy helpoiten. Usein tärppää jo pelkästänä googlettamalla teoksen nimellä. Nettiantikvariaattien sivujakin löydät helposti googlettamalla.

https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/fikka.3861101