Minulta on aikojen kuluessa häipynyt Vilhelm Mobergin seitsenosaisesta SSKK:n myymästä Maastamuttajat kirjasarjasta osa 4. Olisiko kirjastossa epätäydellistä…

Kysytty

Hei! Minulta on aikojen kuluessa häipynyt Vilhelm Mobergin seitsenosaisesta SSKK:n myymästä Maastamuttajat kirjasarjasta osa 4. Olisiko kirjastossa epätäydellistä sarjaa tai osaa 4 myynnissä? Tai olisiko antaa vinkkiä mistä osa löytyisi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vilhem Mobergin Maastamuuttajien Suuren suomalaisen kirjakerhon julkaiseman laitoksen neljättä osaa kannattaa etsiä antikvariaateista. Etsiminen käy varsin kätevästi netissä. Monilla antikvariaateilla on hyvät sivut hakutoimintoineen ja kirjat on mahdollista saada kotiin postitse.

Antikvariaattien yhteystietoja ja sivustoja voi etsiä googlettamalla. Niitä on koottu myös allaolevaan listaan.

http://www.makupalat.fi/Categories.aspx?classID=f901a101-1ca7-4871-9bfb…

Mobergin Maahanmuuttajien seitsenosaisen sarjan neljättä osaa näyttäisi olevan saatavilla.