Otsikko
Fredric Grönqvist tunnetaan Helsingissä mm. kivitalojen rakennuttajana. Onkohan tietoa , oliko mitään sukua Porvoossa ja haminassa vaikuttaneille…

Kysytty

Fredric Grönqvist tunnetaan Helsingissä mm. kivitalojen rakennuttajana. Onkohan tietoa , oliko mitään sukua Porvoossa ja haminassa vaikuttaneille Grönqvisteille, jotka olivat mm."wagnmakareita".1800-luvun alussa.Tiedetäänkö heistä mitään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on verrattain yleinen sukunimi, siten emme meidän käytettävissä olevien materiaalien perusteella voi sanoa mitään varmaa. Me emme siis löytäneet mitään yhteyttä.

Jos haluat lisätietoa, kannattaisi sinun olla yhteydessä Sukututkimusseuraan tai heidän kirjastoonsa.

http://www.genealogia.fi/hiski.html