Onko Wendy ja Richard Pinin Elfquesteja painettu Suomeksi Auringon äänen (no.5) jälkeen ja mistä kirjastosta niitä löytyy?

Kysytty

Onko Wendy ja Richard Pinin Elfquesteja painettu Suomeksi Auringon äänen (no.5)
jälkeen ja mistä kirjastosta niitä löytyy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viidennen osan jälkeen ei ole tullut uusia osia. Viimeisin osa on vuodelta 1993, joten voi olla, ettei lisää osia ole enää luvassa. Pääkaupunkiseudun kirjastojen saatavuustietoja voit katsoa Plussa-aineistotietokannasta:
http://www.libplussa.fi/