Miksi Wendy Pinin piirtämiä Elfquest-sarjakuvia ei ole ilmestynyt suomeksi kuin sarjan viidenteen osaan,Auringon ääneen saakka,vaikka Yhdysvalloissa niitä on…

Kysytty

Miksi Wendy Pinin piirtämiä Elfquest-sarjakuvia ei ole ilmestynyt suomeksi kuin sarjan viidenteen osaan,Auringon ääneen saakka,vaikka Yhdysvalloissa niitä on ilmestynyt jo 30?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sarjakuvaa on Suomessa julkaissut Kustannus Oy Jalava, joten asiaa kannattaa kysyä heiltä. Kustantamon kotisivut löytyvät osoitteesta http://booknet.cultnet.fi/kustant/ahgroup/jalava/index.htm