Milloin Teiniagentti Luna osa 3 , full moon ja oh!my godness manga sarjat voisivat ilmestyä suomeksi?

Kysytty

Milloin Teiniagentti Luna osa 3 , full moon ja oh!my godness
manga sarjat voisivat ilmestyä suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseisten manga-sarjakuvien suomalaisen kustantajan mukaan 7-osainen Full Moon -sarja ilmestyy joka toinen kuukausi 15.8. lähtien. Pääkaupunkiseudun kirjastoihin sitä ei ole vielä kuitenkaan ehtinyt.

Teiniagentti Lunan seikkailujen kolme ensimäistä osaa ilmestyvät kustantajan nettisivujen mukaan 28.3., 30.5. ja 1.8. Kolme ensimmäistä osaa muodostavat trilogian, mutta sarja on saamassa jatkoa. Pääkaupunkiseudun yleisissä kirjastoissa on sarjan kahta ensimmäistä osaa, ja kolmas osakin on tulossa, mutta ei vielä kokoelmissa.

Kustantaja on aloittanut Oh! My Goddess -sarjan julkaisemisen suomeksi, mutta pääkaupunkiseudun yleisiin kirjastoihin yhtään osaa ei ole vielä toistaiseksi ehinyt.

Jos on mahdollisuus käyttää Internetiä, ajankohtaisia uutisia suomenkielisistä mangoista voi etsiä ja seurata Egmont-kustantamon sarjakuvasivuilta www-osoitteesta:
http://www.egmont-kustannus.fi/sarjakuvat/
Tai heiltä voi myös suoraaan yrittää kysellä tarkempia tietoja esim. uusien mangojen ilmestymisajoista:
- puh. (03) 2251 943 (avoinna arkisin klo 8.30 - 16)
- sähköposti: asiakaspalvelu.egmont@laserma.fi