Löytyisikö kirjastoista sellainen kirja jonka nimi on (Ayashi No Ceres) jos ei löydy niin onko mahdollista hankkia sellaisen kirjastoihin olen kuullut…

Kysytty

Löytyisikö kirjastoista sellainen kirja jonka nimi on (Ayashi No Ceres) jos ei löydy niin onko mahdollista hankkia sellaisen kirjastoihin olen kuullut sellaisesta mutta en tiedä mistä niitä saa. Se on mangasarjakuvakirja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ayashi no Ceresin nimi on lännessä Ceres: Celestial Legend ja sen tekijä nimeltään Yuu Watase. Sarjasta on saatavilla vain yksi osa, Ceres. Vol.1: Aya (2004), Pasilan kirjastossa, tällä hetkellä lainassa.
Watasen Fushigi yugi -sarjaa sensijaan on saatavilla osat 1 - 18.
Välitän toivomuksesi hankintaosastollemme.