Otsikko
Onko John Miltonin Lycidas-runoa suomennettu? Tarvitsisin siitä seuraavan: To morrow to fresh woods, and pastures new

Kysytty

Onko John Miltonin Lycidas-runoa suomennettu? Tarvitsisin siitä seuraavan:
To morrow to fresh woods, and pastures new

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kokonaisuudessaan Lykidasta ei ole suomennettu, mutta fragmentti siitä (viimeinen kolmannes) löytyy Aale Tynnin kääntämänä antologiasta Tuhat laulujen vuotta. Siinä runon päätössäe kuuluu seuraavasti: "laitumet uudet antaa huominen".

1 ääntä

Kommentit