Otsikko
MIkä laulu: Sitten kun...., sitten kun...., sitten kun... Olikohan jtn sitten kun pääsen eläkkeelle, sitten kun.. Soitettu radiossa aika hiljattain.

Kysytty

MIkä laulu: Sitten kun...., sitten kun...., sitten kun... Olikohan jtn sitten kun pääsen eläkkeelle, sitten kun.. Soitettu radiossa aika hiljattain.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymykseen on hankala vastata, kun näillä sanoilla alkavia lauluja on Viola-tietokannan mukaan useampiakin. Listaan tähän jotain mahdollisia:

Jenni Vartiainen: Minä ja hän - Alkusanat "Sitten kun oon viimeisen lauluni laulanut" (teksti Maria Rahikainen)

Laineen Kasperi: Sitten kun - alkusanat "Sit ku pääsen pois"

Ilona Korhonen: Sitten kun - alkusanat "Sitten kun surullinen sydämeni metsässä mustikkaa kantaa"

Pasi Kaunisto & Markku Aro: Sitten kun mä pääsen siviiliin (sävellys Toivo Kärki, sanat Vexi Salmi)

Cheek: Pelkkää puhetta - alkusanat "Sitten kun ollaan puhelimet kii-kii-kiinni"

Tuollaista eläkkeellepääsemislaulua Viola ei valitettavasti tunne lainkaan.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto