Kuuluuko Mikkelin ammattikorkeakoulun kirjasto tähän Lumme kirjastoon?

Kysytty

Hei! Kuuluuko Mikkelin ammattikorkeakoulun kirjasto tähän Lumme kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei, Mikkelin ammattikorkeakoulu ei kuulu Lumme-kimppaan.
Lumme-kirjastot on kirjastokimppa, jossa mukana ovat kaikki Etelä-Savon yleiset kirjastot (kuntien ja kaupunkien kirjastot) lukuun ottamatta Kangasniemeä ja Sulkavaa. Pohjois-Savon puolelta yhteistyössä mukana on Varkauden kaupunginkirjasto.