Olisin vain tiedustellut kuinka jonkun kirjan varaus voi olla jo nyt ensi vuoden maaliskuuhun asti? Tässä malli Walking in Madeira -kirjasta Kallio aik 439 …

Kysytty

Hei,

Olisin vain tiedustellut kuinka jonkun kirjan varaus voi olla jo nyt ensi vuoden maaliskuuhun asti?

Tässä malli Walking in Madeira -kirjasta
Kallio aik 439 ERÄPÄIVÄ 03-03-10

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kallion kirjasto on suljettu remontin takia ja avataan tammikuun loppupuolella. Tämän takia sieltä lainatuilla kirjoilla on näin pitkä laina-aika. Samoin on remontissa Kannelmäen kirjasto: eräpäivä on 2.2.2010.

Uutinen sulkemisista löytyy täältä:

http://www.lib.hel.fi/Page/28260a68-aa56-41c8-9061-30d450cb37e6.aspx?gr…