Olisin kysynyt löytyykö venäjän kielellä metsästäjän opasta.

Kysytty

Olisin kysynyt löytyykö venäjän kielellä metsästäjän opasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastojen kokoelmista löytyy kaksi venäjänkielistä metsästystä käsittelevää tietokirjaa. Aleksei Vinogradovin vuonna 2010 ilmestynyt "Ohota. Bolšaja entsiklopedija" (Minsk 2010) on Tikkurilan kirjaston kokoelmissa, mutta teos on tällä hetkellä lainassa. Pasilan kirjavarastosta löytyy aiheesta vanhempi teos "Russkaja ohota. Entsiklopedija", toim. V. Bedel (Moskva, 1998).

http://www.helmet.fi/search~S9*fin/