Haluaisin tietää, miten on mahdollista, että tyttäreltäni karhutaan kirjaa, jonka hän on palauttanut? Toiseksi, miten voimme todistaa kirjan palautuksen, kun…

Kysytty

Haluaisin tietää, miten on mahdollista, että tyttäreltäni karhutaan kirjaa, jonka hän on palauttanut? Toiseksi, miten voimme todistaa kirjan palautuksen, kun tietojärjestelmänne ei ole palautusta ottanut vastaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa ottaa yhteyttä siihen kirjaston toimipisteeseen, josta kirja on lainattu, jotta voidaan tarkistaa onko kirja päässyt livahtamaan hyllyyn rekisteröitymättä palautukseksi. Näin ei tietenkään pitäisi tapahtua, mutta vahinkoja sattuu joskus. Voitte olla yhteydessä kirjastoon sähköpostitse, puhelimitse tai käymällä paikan päällä. Tampereen kaupunginkirjaston toimipisteiden yhteystiedot ja aukioloajat löytyvät kotisivuiltamme osoitteessa http://www.tampere.fi/kirjasto/ajat.htm.

0 ääntä

Kommentit

miten todistaa että kirjan takakansi oli vaurioitunut jo silloin kun se minulle lainattiin?

Useimmiten kirjastoissa luotetaan asiakkaan sanaan. Joskus kirjoissa saattaa lukea sisäkannessa kirjastossa kirjoitettu teksti, jossa kerrotaan että kansi on vaurioitunut. Terv. toimitus