Olisiko teilllä antaa kattavaa listaa naiskuoronuottikirjoista tai naisäänten a cappella-nuottikirjoista? Mielellään suomenkielistä, mutta englanninkielisetkin…

Kysytty

Hei!

Olisiko teilllä antaa kattavaa listaa naiskuoronuottikirjoista tai naisäänten a cappella-nuottikirjoista? Mielellään suomenkielistä, mutta englanninkielisetkin käy. Ei hengellisiä lauluja, mielellään pop-musiikkia ja kansanlauluja. Kiitos tuhannesti!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sulasol ry:n sivulla on selattavissa varsin laaja Sulasolin julkaisemien diskanttikuoronuottien luettelo. Luettelo on tekijän mukaan aakkosissa, musiikkityylin mukaan sitä ei ole ryhmitelty.
http://www.sulasol.fi/nuotit/diskanttikuoro/

Lähimmän kirjaston kuoronuottikokoelmia voi tutkiskella sen verkkokirjastosta valitsemalla (tarkassa haussa) hakukriteeriksi luokka ja kirjoittamalla siihen 78.3413 (naiskuorojen luokkanumero) sekä valitsemalla aineistolajiksi nuotin.

Outi-kirjastojen kokoelmista tehdyn tällaisen haun tulos löytyy tästä linkistä: https://oukasrv6.ouka.fi/Intro?boo1=NOT&booC=NOT&dat0=78.3413&dat1=heng…;

Listauksessa nuotin nimestä klikkaamalla näkee, mitä kappaleita nuotti sisältää. Monet kuoronuotit sisältävät eri musiikkityylien lauluja, mikä kannattaa pitää mielessä listaa selatessaan.