Otsikko
Mistä löytäisin häihin sopivia naiskuorolle tarkoitettuja nuotteja? Esim. Romanssi?

Kysytty

Mistä löytäisin häihin sopivia naiskuorolle tarkoitettuja nuotteja? Esim. Romanssi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varsinaista hääaiheista laulukokoelmaa ei HelMet-kirjastoista löydy, mutta esim. Yhteis-lauluvihko II-kuoropartituuri sisältää tuon mainitsemasi Romanssin.

Yhteislauluvihko II ja sen sijaintitiedot voi tarkistaa HelMetissä (http://www.helmet.fi ). Kirjoita hakukukenttään teoksen nimi. Voit myös rajata materiaalin nuoteiksi.

Muutama muu ehdotus sopiviksi laulukokoelmiksi:
- Yhteislauluvihko 1

- Jos osaisi onnestansa / Chydenius, Kaj

- 75 Naiskuorolaulua

Naiskuorolle tarkoitettuja nuotteja löytyy HelMet-tietokannasta hakusanalla ”naiskuorot” ja rajaamalla materiaali nuoteiksi. Voit myös rajata kielen suomeksi.

3 ääntä

Kommentit

Vastaus on muuten informatiivinen, mutta mistä vastaaja on tiennyt, mitä "Romanssia" lukuisten mahdollisten joukosta kysyjä on tarkoittanut? Vinkattu Fougstedtin sävellys voi hyvinkin olla se etsitty, mutta mistä tämä varmuus?