Otsikko
Mistä löytäisin Kiss yhtyeen I was made for loving you kappaleen pianon nuotit?

Kysytty

Mistä löytäisin Kiss yhtyeen I was made for loving you kappaleen pianon nuotit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Imatran kirjastossa on yksi nuotti, jossa kappale on. Nuotin nimi on Vispop ja osan numero on kolme. Nuotista löytyvät sanat, melodia ja sointumerkit. Pianosta ei tosin ole erikseen mainintaa.