Mistä saisin piano nuotin kappaleelle" Soy Rebelde", suomennus " Saan olla yksin". Säveltäjä Manuel Alejandro.

Kysytty

Hei! Mistä saisin piano nuotin kappaleelle" Soy Rebelde", suomennus " Saan olla yksin". Säveltäjä Manuel Alejandro.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämän laulun suomennos on julkaistu seuraavissa kokoelmissa, joista ainakin toivelaulukirjassa on perinteisesti helpohko pianonuotinnos:

1. Suuri pop-toivelaulukirja 1 (1)
2. Suomipopin helmiä 10 (tässä on vain melodianuotinnos)
3. Hitit : Rautainen 1970-luku (tässä on vain melodianuotinnos)

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto