Löytyykö John Denveriltä kitaranuotteja hänen musiikkiinsa. Esim. Annie's song

Kysytty

Löytyykö John Denveriltä kitaranuotteja hänen musiikkiinsa. Esim. Annie's song

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

John Denverin säveltämien teosten kitaranuotteja löytyy pääkaupungiseudun kirjastojen HelMet-tietokannasta (www.helmet.fi). Esim.
Learn Folk Guitar with the Music of John Denver / by Pat Bianculli. New York : Cherry Lane Music, c2005 ja
Songbook : Guitar-songbook edition / John Denver
Miami : Warner Bros., c2001
Annie's song löytyy molemmista.