Otsikko
Löytyisikö nuotteja Erkki Melartinin Canto Religioso kappaleeseen. Asialla on kiire, sillä tarvitsisin nuotit ensi viikolla oleviin häihin. Kiitos!

Kysytty

Hei, Löytyisikö nuotteja Erkki Melartinin Canto Religioso kappaleeseen. Asialla on kiire, sillä tarvitsisin nuotit ensi viikolla oleviin häihin. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Canto religioso löytyy partituurista
Tekijä: Melartin, Erkki, (säv.)
Nimeke: Kuusi helppoa kappaletta Op. 121/1-6, Violoncello & Piano - Violine & Piano - Trio
ISSN: M-042-08824-1

Tämän nuottijulkaisun luettelointitiedoissa kerrotaan:
Kokoelma on sävelletty sellolle ja viululle, mutta Melartin sovitti kappaleet myöhemmin myös viululle ja pianolle sekä pianotriolle. Tässä julkaisussa on partituuri sellolle ja pianolle sekä erilliset viulun ja sellon äänet, joten kappaleet voi esittää kaikilla Melartinin tarkoittamilla kokoonpanoilla.

Partituuri näyttää tällä hetkellä olevan saatavissa Helsingin pääkirjastosta (luokka 786.33, puh. 31085701) ja Vantaalta Tikkurilan kirjastosta (luokka 78.73, puh. 83923583). Aivan ajantasaiset saatavuustiedot voit halutessasi tarkastaa Plussa-tietokannasta ( http://www.libplussa.fi/ ). Voit myös tilata nuotin johonkin Espoon kirjastoon.

1 ääntä

Kommentit

Täältä Löytyy nuotit jokaiselle soittimelle

www.lunaticjazz.com