Löytyykö Kymenlaakson kirjastoista mistään seuraavien kappaleiden nuotteja; - Luca Dirisio: Sparirò - Andrea Bocelli: Vivo per lei - Elisa: Eppure sentire (un…

Kysytty

Löytyykö Kymenlaakson kirjastoista mistään seuraavien kappaleiden nuotteja;
- Luca Dirisio: Sparirò
- Andrea Bocelli: Vivo per lei
- Elisa: Eppure sentire (un senso di te)
- Adriano Celentano: L'emozione Non Ha Voce
- Anna Tatangelo: Ragazza di periferia
- Claudio Baglioni: Questo Piccolo Grande Amore
- Gianni Morandi: Il Tempo Migliore
- Laura Pausini: Non c'è
- Laura Pausini: Incancellabile
- Modá - Favola
- Samuel Bersani: Spaccacuore
-

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavien kappaleiden nuotteja löytyy Kymenlaakson kirjastoista:

Andrea Bocelli 'Vivo per lei' nuottijulkaisussa Andrea Boccelli: The collection,

Laura Pausini 'Non c'e' ja 'Incancellabile' nuottijulkaisussa Laura Pausini: The best of,

'Favola' nuottijulkaisussa Eros Ramazotti: Eros.

Tarkista saatavuus Kyyti-aineistohausta http://www.kyytikirjastot.fi/

Muiden kappaleiden nuotteja en onnistunut löytämään, internetistä saa kyllä lähes kaikkien sanat.