Löytyykö kokoelmilta tai yksittäistä nuottia ? Oopperasta : L´Elisir d´amore Säveltäjä: Donizetti Laulun nimi: Una furtiva lagrima

Kysytty

Löytyykö kokoelmilta tai yksittäistä
nuottia ?
Oopperasta : L´Elisir d´amore
Säveltäjä: Donizetti
Laulun nimi: Una furtiva lagrima

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aaria löytyy monistakin nuottijulkaisuista. Jos katsot pääkaupunkiseudun Plussa-
tietokantaa (osoitteessa http://www.libplussa.fi/), valitset sieltä tarkennetun haun, kirjoitat nimekkeeksi "furtiva lagrima" ja valitset materiaaliksi nuottijulkaisut, saat esille useita. Samalla voit tarkastaa, mikä niistä sopii Sinun äänialallesi ja mistä kirjastoista ne ovat saatavissa.