Etsisin kappaletta nimeltä Germondin romanssi. Kappale alkaa sanoilla Di provenza il mar il suol. Jos löydätte missä laulukokoelmassa tämä on, pyytäisin…

Kysytty

Etsisin kappaletta nimeltä Germondin romanssi. Kappale alkaa sanoilla Di provenza il mar il suol. Jos löydätte missä laulukokoelmassa tämä on, pyytäisin vastausta niin nopeasti kuin on vain suinkin mahdollista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Germontin romanssi on Giuseppe Verdin oopperasta La Traviata. Aaria löytyy nuottina esim. Suuri toivelaulukirja 7:stä sekä teoksesta Arias for baritone,toim. Robert L. Larsen.