Onkohan olemassa nuotteja kappaleeseen "Maljan otan"? Kyseessä on unkarilainen kansansävelmä, san. Aili Runne. Kappaletta esittää ainakin Seppo Ruohonen.

Kysytty

Onkohan olemassa nuotteja kappaleeseen "Maljan otan"? Kyseessä on unkarilainen kansansävelmä, san. Aili Runne. Kappaletta esittää ainakin Seppo Ruohonen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viola-tietokannan mukaan laulusta ei ole nuottijulkaisua. Viola on suomalaisen nuottiaineiston kansallisbibliografia.