Yritän etsiä Hectorin nuotteja, erityisesti kappaleesta Ake, Make, Pera ja mä. Jokin lähdeteos ois hyväksi?

Kysytty

Yritän etsiä Hectorin nuotteja, erityisesti kappaleesta Ake, Make, Pera ja mä. Jokin lähdeteos ois hyväksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuotit kappaleeseen Ake, Make, Pera ja mä löytyvät muun muassa seuraavista nuottijulkaisuista: Hectorlauluja (Levysävel, 1983), Asfalttiprinssi (Warner/Chappell Music Finland, 1995), Hitit:70-luku (Warner/Chappell Music Finland, 1997).
Lisää Hectorin kappaleiden nuotteja löydät Oulun kaupunginkirjasto-maakuntakirjaston aineistotietokannasta ( http://www.ouka.fi/kirjasto/intro/ ) kirjoittamalla tekijäkenttään Hector ja valitsemalla aineistolajiksi nuotin.
Kannattaa kokeilla hakua myös kappaleen nimellä, vaikka tulos jääkin ehkä hieman suppeammaksi.
Samasta tietokannasta saat myös tiedon nuottien olinpaikoista ja saatavuudesta.