Elokuvassa Niin kuin taivaassa (Så som I himmelen) on laulu Gabriellas sång. Sen on säveltänyt Stefan Nilsson ja sanoittanut Py Bäckman. Elokuvassa laulun…

Kysytty

Elokuvassa Niin kuin taivaassa (Så som I himmelen) on laulu Gabriellas sång. Sen on säveltänyt Stefan Nilsson ja sanoittanut Py Bäckman. Elokuvassa laulun esittää solisti kuoron kanssa. Onko tuon kuorosovituksen nuotteja saatavilla jostain? Minulla on jo nuotti, jossa on melodia, sanat ja soinnut.

Vastaus

Vastattu

Sävellyksestä on julkaistu sovituksia sekakuorolle ja pianolle ainakin kokoelmissa The movie choirbook : 12 famous film songs for mixed voices ja I Himmelen : 70 Skandinavische Chorstücke für Gemischten Chor. Teoksia ei näytä olevan Outi-kirjastojen kokoelmissa, mutta niistä voi tehdä kaukolainapyynnön. Kokoelmiin kuuluu teos Reine Frauensache! : 60 highlights für Frauenchorjohon sisältyy kappale naisäänille sovitettuna.