Etsin lainaksi nuottikirjaa josta löytyisi nuotit kappaleeseen "some day my prince will come" vuonna 1937 valmistuneesen "snow white and the seven dwarfs",…

Kysytty

Hei! Etsin lainaksi nuottikirjaa josta löytyisi nuotit kappaleeseen "some day my prince will come" vuonna 1937 valmistuneesen "snow white and the seven dwarfs", sanat: Larry Morey, musiikki: Frank Churchill

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale näyttää löytyvän useastakin nuottikokoelmasta. Jotta löytäisit mieleisesi nuotinnoksen, toimi näin: kirjoita Plussa-aineistohakuun ( http://www.libplussa.fi/ ) nimekkeeksi laulun nimi kokonaisuudessaan ja valitse pudotusvalikosta aineistoksi nuottijulkaisu. Ennen kuin rupeat tilaamaan aineistoa jostakin kirjastosta, kannattaa varmuuden vuoksi tarkastaa kohdasta "Täydet tiedot", että kyseinen kokoelma todella sisältää etsimäsi kappaleen. Samalla näet täysistä tiedoista myös sen, millainen nuotinnos on kyseessä. Esim. seuraavista kokoelmista laulu löytyy: Standards 100 all-time favorites, Disney favorites 34 classic songs, Disney classics 56 favorite songs, The Thirties Part Four: Some day my prince will come, 50 years of cartoon favourites jne.