Löytyykö nuotteja Star wars -elokuvan musiikkiin?

Kysytty

Löytyykö nuotteja Star wars -elokuvan musiikkiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuotteja Star wars –elokuvan musiikkiin löytyy runsaastikin. Tässä muutamia poimintoja niistä:

1) Williams, John (1932-) (säv.): Star Wars Episode I: The Phantom Menace
(Warner Bros., 1999)

2) Williams, John (1932-) (säv.): Star wars: episode II: Attack of the clones : Piano solo : Selections from the original motion picture soundtrack
(Warner Bros., 2002)

3) Williams, John (1932-) (säv.): The Star wars trilogy: This edition contains the new compositions Victory celebration by John Williams and Jedi rocks by Jerry Hey from the Return of the Jedi
(IMP, 1997)

4) Williams, John (1932-) (säv.): Star wars suite / Adapted and arranged for piano by Tony Esposito ( Warner Bros., 1997)

Saatavuuden voit tarkistaa vaikkapa monihaun kautta, http://monihaku.kirjastot.fi .