Löytyykö teiltä Nino Rotan säveltämän Godfather Waltzin nuotteja tai mahdollista lyriikkaa?

Kysytty

Löytyykö teiltä Nino Rotan säveltämän Godfather Waltzin nuotteja tai mahdollista lyriikkaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nino Rotan "Come live your life with me", joka tunnetaan ehkä yleisemmin nimellä "Godfather waltz", löytyy moneltakin nuottikokoelmalta. Toivoit kuitenkin löytäväsi italiankieliset sanat ja se onkin jo vaikeampaa. Kyseisen kappaleen nimi italiaksi on "Il valzer del padrino", eikä pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen aineistotietokannasta sitä löytynyt, kuten ei Tampereeltakaan. Googlesta haettuna kappaleen italiankielinen nimi viittaa etupäässä CD-julkaisuun, jossa mainittu valssi on instrumetaaliversiona. Näyttää siltä, että nuottia italiankielisin sanoin ei välttämättä ole saatavana. Tässä muutamia kokoelmia, joilta kyseisen valssin nuotit ja englanninkieliset sanat löytyvät:
- The real book of dance
- Traditional & popular wedding music collection
- Rota, Nino: The godfather trilogy: Piano, vocal/piano solos: Musical highlights from I, II and III
Niiden saatavuuden voit tarkistaa HelMet-tietokannasta, osoitteessa http://www.helmet.fi