Olin varannut kirjan Kannelmäen kirjastoon ja se oli tullut sinne juuri viimeisenä aukiolopäivänä. En päässyt sitä silloin hakemaan. Nyt kysyisin, onkohan…

Kysytty

Hei! Olin varannut kirjan Kannelmäen kirjastoon ja se oli tullut sinne juuri viimeisenä aukiolopäivänä. En päässyt sitä silloin hakemaan. Nyt kysyisin, onkohan kirja nyt Kannelmäessä vai onko se automaattisesti siirretty jonnekin muualle. Omissa tiedoissani näyttää, että kirja odottaa minua 10.2.2010 asti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on lähetetty Pohjois-Haagan kirjastoon, osoite Kaupintie 4, puh. 31085040. Kirja on sieltä noudettavissa jo tänään, kirjaston aukioloajat ovat maanantai-torstai 9-20, perjantai 9-16 ja lauantai 10-16.