Olin varannut kirjan, joka pitkän odotuksn jälkeen nyt on vihdoin noudettavissa, mutta en tarvitse sitä enää. Onko asia hoidettu sillä, että poistin sen…

Kysytty

Hei! Olin varannut kirjan, joka pitkän odotuksn jälkeen nyt on vihdoin noudettavissa, mutta en tarvitse sitä enää. Onko asia hoidettu sillä, että poistin sen varaamani aineiston joukosta omista tiedoistani, vai pitääkö minun tulla maksamaan varausmaksu, vaikka en nouda kirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Perutuista tai noutamattomista varauksista ei tarvitse maksaa varausmaksuja. Asia on siis hoidettu sillä, että poistitte varauksen.

http://www.helmet.fi/fi-FI