Olen yrittänyt löytää lastenkirjoja (pääasiassa kuvakirjoja) sijaisperheistä, mutta en ole niitä löytänyt. Kuulin kuitenkin, että ainakin yksi tällainen kirja…

Kysytty

Hei!

Olen yrittänyt löytää lastenkirjoja (pääasiassa kuvakirjoja) sijaisperheistä, mutta en ole niitä löytänyt. Kuulin kuitenkin, että ainakin yksi tällainen kirja on ihan pari vuotta sitten julkaistu eli aiheesta siis on lapsille kirjoitettu. Mitä sijaisperhettä/sijaisperheen elämää käsitteleviä kirjoja lapsille olisi olemassa?

Kiitos vastauksesta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheesta löytyy lastenkirja:
Hailu, Azeb: Punakorvan kaksi kotia: maahanmuuttajalapsi sijaisperheessä (Pesäpuu, 2009)