Otsikko
Olen varannut ja saanut 3 kirjaa. En pysty lainata uudestaan titokoneesta. Se sanoo, että kaikki kirjat jo varattu. Minulla kirjat kotona ja haluaisin käytää…

Kysytty

Hei! Olen varannut ja saanut 3 kirjaa. En pysty lainata uudestaan titokoneesta. Se sanoo, että kaikki kirjat jo varattu. Minulla kirjat kotona ja haluaisin käytää kirjat vielä vähän aika.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei !

Helmet-kirjastojen käyttösäännöissä lukee, että laina-aikaa ei voi lisätä, jos aineistosta (kirjat yms) on varauksia. Eli teidän tapauksessanne pitää valitettavasti tyytyä neljään viikkoon. Kannattaa kyllä tarkistaa viimeisenä palautuspäivänä, josko varaukset olivat poistuneet, eli varaaja olisi saanut teoksen jonkun muun kirjaston kappaleen.