Olen ulkomailla ja lainani erääntyi. Minulla on asiakastunnus tiedossa, mutta ei salasanaa lainan uusimiseksi. Onnistuuko teidän lähettää se sähköpostiini? …

Kysytty

Hei, Olen ulkomailla ja lainani erääntyi. Minulla on asiakastunnus tiedossa, mutta ei salasanaa lainan uusimiseksi. Onnistuuko teidän lähettää se sähköpostiini?

Kiitos: Miika

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Salasanan saa vain henkilökohtaisesti kirjastosta, joten en voi sitä sinulle sähköpostitse lähettää. Voin kuitenkin uusia lainasi asiakastunnuksella, jos lainasta ei ole varauksia eikä maksimimäärä uusintoja ole täynnä.