Olen pitkään etsinyt lapsuuteni suosikkikirjaa, jonka lainasin monta kertaa kirjastosta. Siinä seikkaili kiharahiuksinen tyttö hattu päässä, ja hänellä oli…

Kysytty

Hei! Olen pitkään etsinyt lapsuuteni suosikkikirjaa, jonka lainasin monta kertaa kirjastosta. Siinä seikkaili kiharahiuksinen tyttö hattu päässä, ja hänellä oli ympärillään paljon pupuja, joilla ei ollut suuta. Aika oli 1980-luvun loppu tai 1990-luvun alku. Ystävälläni on ollut saman sarjan ystäväkirja, josta ei valitettavasti selviä edes kustantamon nimeä. Mikähän kirja voisi olla kyseessä?

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle. Ehkä joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi kyseisen kirjan! Ilmoitamme heti mikäli vain saamme sieltä vastauksen. Vai muistaisikohan joku lukijoistamme kyseistä kirjaa?

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Tainin iloinen syntymäpäivä tai joku muu Taini-kirja?

Tiny Candy on hahmon nimi englanniksi, ja esim google-haulla "tiny candy notebook" näkee noita vihkosten kansia. Esim. juuri tuo liitteenäkin oleva kuva löytyy joukosta.