Otsikko
Olen palauttanut 3.11. Hassinen Pirjo: Suistola Musiikkiopiston postiluukusta. Lähden pitemmälle matkalle 4.11. ja kirjaa oli varattu. Toivottavasti se sieltä…

Kysytty

Olen palauttanut 3.11. Hassinen Pirjo: Suistola Musiikkiopiston postiluukusta. Lähden pitemmälle matkalle 4.11. ja kirjaa oli varattu. Toivottavasti se sieltä löytyy seuraavalle lukijalle!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja löytyi musiikkiopiston eteisestä ja on nyt menossa seuraavalle lukijalle. Kiitos palautuksesta. Jatkossa kannattaa muistaa, että musiikkiopiston postilaatikko ei ole kirjaston palautusluukku ja kirja ei välttämättä löydä tietänsä sieltä kirjastoon palautettavaksi.