Miksi Espoon Tapiolan kirjastossa ei ole yöpalautusta? Ei kai olisi kovin vaikea järjestää.

Kysytty

Miksi Espoon Tapiolan kirjastossa ei ole yöpalautusta? Ei kai olisi kovin vaikea järjestää.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti nykyisessä Tapiolan kirjastossa ei voi paluttaa lainoja kirjaston aukioloajan ulkopuolella.

Olet oikeassa, yöpalautus voisi olla sekä hyvä idea, että helppo järjestää. Välitän palautteesi Tapiolan kirjastoon.

Toivottavasti palautusluukku saadaan ainakin uuteen kirjastoon.