Otsikko
Voinko palauttaa lainaamani aineiston postittamalla sen kirjastoon? Kun itse en pääse kirjastoon sitä palauttamaan.

Kysytty

Voinko palauttaa lainaamani aineiston postittamalla sen kirjastoon? Kun itse en pääse kirjastoon sitä palauttamaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastoon voi palauttaa kirjoja myös postitse. Vastuu postilähetyksen saapumisesta perille on silloin asiakkaalla. Aineisto kirjataan palautetuksi vasta, kun kirje tai paketti on avattu kirjastossa ja lainat ehditty palauttaa. Kirjastojen osoitteet löytyvät osoitteesta http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut.