Löytyykö suomalaista karaokemusiikkia dvd:nä Helsingin kirjastoista ja voiko niitä varata tiettyyn päivään ?

Kysytty

Löytyykö suomalaista karaokemusiikkia dvd:nä Helsingin kirjastoista ja
voiko niitä varata tiettyyn päivään ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun HelMet-aineistohaulla löytyy kaksi karakoke-dvdlevyä. Haussa kannattaa käyttää Aihe-hakua ja hakusanaksi valita karaoke, tämän jälkeen haku rajataan dvd-levyihin Rajaa/Järjestä-painikkeella.
Helmet-haku osoitteessa http://www.helmet.fi/

Löytyneet levyt:
Suomipoppia : Karaoke : 15 uutta kotimaista karaoke-hittiä! Helsinki : Filmiteollisuus Fine - Mediastation / Edel Records, p2002

Suomipoppia : Karaoke 2 : 15 kovaa kotimaista karaoke-klassikkoa! Helsinki : Filmiteollisuus Fine - Mediastation / Edel Records, p2003

Varausta ei valitettavasti voi kohdentaa tiettyyn päivään, mutta jos tarvitset levyt elokuun lopussa, sinun kannattaa tehdä varaukset elokuun puolessa välissä. Varausta ei kannata tehdä aikaisemmin koska dvd-levyjen laina-aika on 1 viikko.

Varauksen voi tehdä Internetin kautta osoitteessa http://www.helmet.fi/ tekemiseen tarvitset kirjastokortin ja tunnusluvun.

Varauksen voi myös jättää omaan lähikirjastoon.