Mistä löytyy tieto onko kirjastolla palautuslaatikko tms, silloin kun kirjasto ei ole auki?

Kysytty

Mistä löytyy tieto onko kirjastolla palautuslaatikko tms, silloin kun kirjasto ei ole auki?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-palvelusivustolta välilehdeltä Kirjastot ja palvelut löydät pudotusvalikosta kohdan Palautusluukku. Siitä näet kaikki ne Helmet-kirjastot, joissa on palautusluukku.

Kunkin kirjaston omalta sivulta löytyy myös tieto siitä, onko kyseisessä kirjastossa palautusluukku.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut