Otsikko
Olen kiinnostunut vauvojen runokylpylätoiminnasta Helmet-kirjastoissa, etenkin lähellä asuinpaikkaamme Luoteis-Helsingissä. Onko säännöllisiä kokoontumisia tai…

Kysytty

Hei

Olen kiinnostunut vauvojen runokylpylätoiminnasta Helmet-kirjastoissa, etenkin lähellä asuinpaikkaamme Luoteis-Helsingissä. Onko säännöllisiä kokoontumisia tai pop up -tapahtumia tulossa lähiaikoina?

Alunperin haaveilin kirjavinkkaushetkistä vauvaperheille, mutta sitten kuulin runokylpylöistä, jotka kuulostavat vähintään yhtä kivoilta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen tapahtumia voi hakea kirjastojen yhteiseltä Helmet -sivustolta (www.helmet.fi ), kohdasta Tapahtumat.

Sivun oikeassa reunassa on Tapahtumahaku, jonka tyhjään hakukenttään voi, runokylpylöitä hakiessa, kirjoittaa erikseen runokylpylä, taaperotuokio tai lorutuokio, niin saa tiedot vauvojen runokylpylätoiminnasta pääkaupunkiseudulla.

Tekemämme haun perusteella tilaisuuksia on seuraavasti:
- Etelä-Haagan kirjasto/Vauvojen lorutuokio 27.11. klo 10-10.30, (Isonnevantie 16b, 00320 Helsinki)

- Itäkeskuksen kirjasto / Runokylpylä 24.11.2015 klo 10:00 - 10:45, (Turunlinnantie 1, Kulttuurikeskus Stoa, 00900 Helsinki )

- Roihuvuoren kirjasto / Vauvahelistin 10.12.2015 klo 10:00 - 11:00, (Roihuvuorentie 2, 00820 Helsinki)

Lisäksi Espoossa Saunalahden kirjasto järjestää Taaperotuokion keskiviikkoisin klo 9.00-9.30 (Saunalahden kirjasto, Brinkinmäentie 1, Saunalahden koulu, 02330 Espoo)

Taaperotuokioita on tarjolla myös Kallion kirjaston Satulinnassa 19.11. ja 17.12. klo 9:30 (Kallion kirjasto, Viides linja 11, 00530 Helsinki)